۱۳۸۸ آبان ۲, شنبه

خامنه ای گور خود را می کند

خامنه ای گور خود را می کند


Posted: 23 Oct 2009 10:19 AM PDT





بارها کسانی را دیده ام که تمایل داشته اند عمر خامنه ای را پایان بدهند و در موقعیتی بوده اند که می توانسته اند این کار را انجام دهند ولی همواره آنها را برحذر داشته ام و استدلالم این بوده که چنین عملی سبب استمرار ولایت فقیه و بدبختی بیشتر مردم ایران خواهد شد. تلاش کرده ام تا به چنین افرادی بقبولانم که خامنه ای خودش بهترین فردی است که می تواند ریشه این ننگ، یعنی ولایت مطلقه خودکامه را بخشکاند. وجود خامنه ای، حرفهایش، خط فکری اش، موضع گیریهایش، تمایلات متکبرانه و منطق احمقانه اش، روش اداره حکومتش، نگرشش به دین، و همه پلیدی ها و زشتی هایش هر کدام تیشه ای است که بر این شجره خبیثه می زند.

خامنه ای با صدور فرمان حمله به کروبی توسط حرامزادگان دربارش، آخرین و اثربخش ترین ضرباتش را بر سلطنت فقیه وارد آورد. وی در سال 1370 در جمع حواریونش بی شرمانه استدلال کرد هر کسی که با ولایت فقیه مخالفت کند، یا بدلیل نطفه حرام است یا بواسطه لقمه حرام! چنین لئامتی را حتی چنگیز خونخوار و اسکندر جنایتکار نیز در مقابل ملت ایران مرتکب نشدند. همانموقع یکی از دوستان که از این استدلال شیطانی بشدت ناراحت و عصبانی شده بود پرسید که خود خامنه ای حاصل کدام یکی است؟ لقمه حرام یا نطفه حرام؟ یا هر دو؟

خامنه ای با پست فطرتی تمام، با اعزام عواملش برای حمله به مهدی کروبی فرزند احمد، بر صورت همه ایرانیان سیلی زد و باید بداند که ملت ایران دستان چنین گستاخانی را قطع خواهند کرد.

هیچ نظری موجود نیست: